Naujos knygos

Tariu, einu rodyklių taku

Tariu, einu rodyklių taku

Tariu, einu rodyklių taku
Aistė Kvičiuvienė, Jūratė Šimkienė
Amžius: 3–8 metų vaikams.
Ši metodinė priemonė tinka ir 2 metų vaikams, nes lavina jų regimąjį suvokimą ir dėmesį.
Žaidėjų skaičius: 2–8 vaikai.
Priemonės tikslas. Ugdyti regimąjį suvokimą ir dėmesį; lavinti erdvės suvokimą ir atmintį; įtvir­tinti atitinkamų garsų tarimą ir jų diferencija­vimą žodžiuose; plėsti žodyną.
Rinkinį sudaro: 3 laukai atitinkamų garsų – K, G, T-D ir K-G taisyklingo tarimo ir diferencijavimo įtvirtinimui bei 72 kortelės (skiriasi atitinkamų garsų rėmelių spalvos).

Užduotis.
Pasirenkamas atitinkamo garso žaidimų laukas ir kortelės. Pastarąsias reikia išmaišyti ir išdalinti žaidėjams po lygiai. Kiekvienas žaidėjas savo korteles išsidėlioja prieš save paveikslėliais į viršų.
Skaičiuotės pagalba ar pagal susitarimą išrenkamas žaidėjas, kuris pradeda žaidimą. Pirmasis žaidėjas atidžiai stebi pirmąjį kvadratą didžiajame lauke ir ieško tarp savųjų kortelės su tokiais pat paveikslėliais. Jeigu randa kortelę su tokiais pat ir taip pat išdėstytais paveikslėliais, uždeda ją ant žaidimų lauko ir išvardija pavadinimus. Į žaidimą įsitraukia kitas žaidėjas. Jeigu tinkamos kortelės nėra, žaidėjas praleidžia ėjimą. Laimi tas, kuris pirmasis išdėlioja savo korteles žaidimų lauke.

Papildomos užduotys.
1. Žodžiai žaidimų lentoje parinkti atitinkamų garsų tarimui. Žaidėjas, radęs atitinkamą kortelę, išvardija paveikslėlių pavadinimus, taisyklingai tardamas nurodytą garsą. Vyresniųjų galite paklausti ar paprašyti, kad pasakytų nurodyto garso vietą žodyje.
2. Kadangi paveikslėlių kortelės kartojasi 3 kartus (tačiau skiriasi paveikslėlių padėtis kortelėse), paprašykite vaiko pasakyti, kurioje vietoje yra vienas ar kitas
piešinėlis. Pvz.: „Mano kortelėje kamuolys yra viršutinėje eilutėje dešinėje pusėje."
3. Žaidimo korteles galite panaudoti regimosios atminties lavinimui: vaikas ištraukia arba jūs skiriate kortelę, jis atidžiai žiūri į ją, įsiminęs atiduoda ugdančiajam ir vardija objektus iš kortelės, taisyklingai tardamas nurodytą garsą.

Smiltės ir Vėjaus kelionė po Baltijos jūrą

Smiltės ir Vėjaus kelionė po Baltijos jūrą

 

Smiltės ir Vėjaus kelionė po Baltijos jūrą
Gina Viliūnė

Pirmoji populiarių istorinių romanų rašytojos Ginos Viliūnės knyga vaikams.

Labas, mano vardas Gina, esu rašytoja ir mėgstu kurti įvairias istorijas. Parašiau šią knygą, nes man labai patinka ruoniai. Kodėl ruoniai? – paklausi tu. Prieš daugelį metų, kai mano dukros dar buvo mažos, nuvažiavome į Lietuvos jūrų muziejų, pamatėme ruonius ir įsimylėjome. Juk jie tokie smalsūs, padykę, visai kaip šuniukai, tiktai jūros. Kuo daugiau apie šiuos gyvūnus sužinojau, tuo mielesni jie man tapo. Gal ir tau ims patikti ruoniai, kai perskaitysi šią knygą?

Jos herojai – ruoniukai Smiltė ir Vėjus – gimė Jūrų muziejuje, o kiek paūgėję buvo paleisti į laisvę – Baltijos jūrą. Smiltė ir Vėjus, kaip ir vaikai, yra linksmi, draugiški ir smalsūs, tačiau ne visada klauso mamos, todėl pasimeta ir turi įveikti ilgą kelią, kol vėl randa savo šeimą. Keliaudami jie patiria daugybę nuotykių, susiduria su pavojais, susipažįsta su jūros gyventojais.

Ar žinai, kad Baltijos jūroje gyvena net trijų rūšių ruoniai ir mažiausi pasaulyje banginiai, vadinami jūrų kiaulėmis? Knygoje rasi ir daugiau įdomybių apie jūrą ir jos gyventojus.

Drauge su ruoniukais Smilte ir Vėjumi pažink Baltijos jūrą!

Ponas Pingvinas ir prarastasis lobis

Ponas Pingvinas ir prarastasis lobis

Ponas Pingvinas ir prarastasis lobis

Alex T. Smith

Ponas Pingvinas buvo pingvinas.

Jei kildavo abejonių, užtekdavo į jį pasižiūrėti.

Jis atrodė kaip pingvinas.

Bet ponas Pingvinas turėjo vieną išskirtinę savybę – supranti, jis nebuvo TIK pingvinas.

Jis buvo ir nuotykių ieškotojas!